Σελίδες

Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Εκείνη η ασύλληπτη, παρανοϊκή ένταση του έρωτα, που τα ισοπεδώνει όλα

tumblr_m77tdva3x81qh8dpxo1_500
Του Δημήτρη Ρούσσου
Άκου κορίτσι μου.
Με ρωτάς τι είναι για μένα ο έρωτας και περιμένεις να σου μιλήσω για αιώνιες δεσμεύσεις.
Περιμένεις να σου πω για αγάπες και μαζί για πάντα.
Κι όλα αυτά εγώ τα θεωρώ μια κοινότυπη σαχλαμάρα.
Δεν πιστεύω στα για πάντα με τον τρόπο που τα λες εσύ.
Δεν πιστεύω στο μαζί με τον τρόπο που το εννοείς εσύ.
Μαζί θα πει να σε σκέφτομαι μέσα στον πανικό της μέρας και να σου στέλνω ένα μονολεκτικό μήνυμα αλλά εσύ να φωτίζεις ολόκληρη.
Για πάντα θα πει μετά από χρόνια, όταν εγώ θα έχω γίνει σκάρτος και λίγος και θα έχεις χαραμίσει το χρόνο μου μαζί σου πιστεύοντας πως θα με άλλαζες, εσύ να είσαι στο μυαλό μου και να γυρνάς μ’εκείνο το χαμόγελο που με έκανε πάντα να χαζεύω ο μαλάκας.
Άκου λοιπόν κορίτσι μου, έρωτας θα πει η αγάπη μέχρι τρέλας!
Εκείνη η παρανοϊκή, ασύλληπτη ένταση, εκείνο το ασφυκτικό πάθος που μπορεί να σε κλείνει στην αγκαλιά του και να σου ισιώνει όλα τα σπασμένα ή μπορεί να σε οδηγεί σε σύγκρουση μέχρις εσχάτων.
Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν έχει όρους κι όρια.
Ο έρωτας, δεν έχει όρους κι όρια.
Να λατρεύεις και να μισείς τον ίδιο άνθρωπο.
Να μην υπάρχει τίποτα μέτριο, τίποτα μισό, τίποτα χλιαρό.
Το πάθος να ξεχειλίζει ακόμα και την ώρα που θα τσακωνόμαστε σαν τους τρελούς μέσα στο δρόμο.
Μέχρι να κλείσουμε μια πόρτα πίσω μας και να γίνει όλο αυτό καύλα και έρωτας μαζί.
O έρωτάς μου, δεν έχει τίποτα χλιαρό.
Δεν αντέχει ανθρώπους συμβιβασμένους και αισθήματα υπολογισμένα.
Ο έρωτας για μένα κορίτσι μου, είναι φωτιά.
Κι εγώ το λάδι που θα τον φουντώνει όσο το χαμόγελό σου θα είναι λόγος για να ζω.
Μια φωτιά που θα μας κάψει μέχρι το ξημέρωμα.
Μέχρι να νιώσεις τον φόβο στα σωθικά σου και να το βάλεις στα πόδια, άλλη μια φορά..
Μέχρι να σε τρομάξει η έντασή του και να τρέξεις να κρυφτείς στην συμβιβασμένη σου φορεσιά.
Γιατί εγώ κορίτσι μου τον έρωτά μου, τον θέλω γυμνό.
Με σημάδια και ουλές από την ένταση.
Με σκοτάδια και κραυγές από το πάθος.
Αυτό είναι έρωτας κι εσύ δεν θα το καταλάβεις, άλλη μια φορά…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου