Σελίδες

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Μαμά μήπως εκπαιδεύεις το παιδί σου στο bullying;

Published Σεπτεμβρίου 24, 2015 by sofiaathanasiadou


girl
Μαμά μήπως εκπαιδεύεις το παιδί σου στο bullying;
Μια καθημερινή βόλτα στο bullying των μαμάδων
Είναι μια συνηθισμένη καθημερινή μέρα. Κλείνεις την εξώπορτα του σπιτιού σου και βγαίνεις βόλτα στη γειτονιά σου. Αφού μοιράσεις κάνα δυο καλημέρες σε όσους γείτονες συναντήσεις τυχαία στο δρόμο, σταματάς στο γωνιακό μπακάλικο για να ψωνίσεις μερικά πραγματάκια που χρειάζεσαι.
«Καλημέρα κυρία Μαρία! Ένα κουτί γάλα, δύο σοκολάτες υγείας και ένα κιλό ρύζι. Λέω να κάνω γεμιστά σήμερα.»
Ξαφνικά νιώθεις τα βλέμματα όλων όσων βρίσκονται μέσα στο μαγαζί να αγριεύουν και η ατμόσφαιρα έχει γίνει αποπνικτική.
«Μη μου πεις ότι πίνετε ακόμα γάλα! Καλά, δεν ενημερώνεσαι καθόλου εσύ; Δε διαβάζεις;», με παίρνει από τα μούτρα η κυρία Μαρία.
«Δεν πιστεύω να θέλεις τις σοκολάτες για τα παιδιά!», πετάγεται η κόρη της κυρίας Μαρίας. «Τι μάνα είσαι εσύ; Μεγαλώνεις τα παιδιά σου με σοκολάτες! Άχρηστη!»
«Δεν ξέρεις πως το ρύζι έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη; Απαγορεύεται ρητά. Πιάσε ένα πακέτο πλιγούρι.»
Αρπάζω το πλιγούρι άρον άρον, πληρώνω και φεύγω σαστισμένη. Καθώς περπατάω στο δρόμο και προσπαθώ να καταλάβω τι μου συνέβη πριν λίγο, ένα αυτοκίνητο σταματάει δίπλα μου και μια γυναίκα κατεβάζει το παράθυρο και μιλάει…μάλλον σε εμένα.
«Τι μούτρα είναι αυτά; Έχεις δει τον εαυτό σου στον καθρέφτη;»
«Καλέ τι ρούχα είναι αυτά που φοράς; Πού τα βρήκες;»
Το αυτοκίνητο απομακρύνεται κι εγώ έχω μείνει αποσβολωμένη και με τον εγωισμό μου στα πατώματα. Μαζεύω όση αξιοπρέπεια μου έχει μείνει και κατευθύνομαι προς το φαρμακείο της φίλης μου της Κικής.
«Γεια σου Κική μου! Θα ήθελα το εμβόλιο της ανεμοβλογιάς για τον γιο μου και ένα κουτί γάλα σε σκόνη.»
«Δεν είσαι με τα καλά σου! Εμβολιάζεις ακόμα τα παιδιά σου; Μπες στο ίντερνετ και διάβασε τις παρενέργειες. Εγκληματίας είσαι. Τόσες πηγές κι εσύ δεν διαβάζεις τίποτα!», μου λέει η φίλη μου η Κική.
«Μα ο γιατρός…», πάω να ξεστομίσω εγώ.
Και συνεχίζει μια πελάτισσα που έτυχε να βρίσκεται μέσα στο φαρμακείο: «Συγνώμη, δεν θηλάζεις; Τολμάς και δίνεις αυτό το δηλητήριο στα παιδιά σου; Αμόρφωτη! Ανενημέρωτη!»
«Μα, θηλάζω. Το γάλα είναι για τη γειτόνισσα.»
«Α! Κατάλαβα. Πόσο είναι το παιδί σου; Δύο; Και το θηλάζεις ακόμα; Δεν πιστεύω να το θηλάζεις και δημόσια. Ψυχασθενή, ανώμαλη, επιδειξία!», μου φωνάζει ένας ιατρικός επισκέπτης που τυγχάνει να είναι εκείνη την ώρα εκεί και φεύγει, γυρίζοντας την πλάτη του επιδεικτικά.
Τα παρατάω όλα και αρχίζω να τρέχω. Θέλω να φύγω. Μα τι έχουν πάθει όλοι; Γιατί τόσο μίσος; Πού πήγε η ευγένεια; Θεέ μου, σε τι κοινωνία ζω!

Πηγή:www.e-mama.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου