Σελίδες

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Πώς είναι η τάξη ενός αποτελεσματικού εκπαιδευτικού;


chaos-classroom-570

What an Effective Teacher’s Classroom Looks Like

by Annette Breaux and Todd Whitaker

Μετάφραση Παντέρας Νίκος  www.fresheducation.gr

Aς δούμε πρώτα πώς είναι η τάξη ενός εκπαιδευτικού που δεν είναι αποτελεσματικός
  • Η τάξη φαίνεται αποδιοργανωμένη. Υπάρχουν «πράγματα» παντού.
  • Από το μάθημα απουσιάζει ο ενθουσιασμός
  • Ο εκπαιδευτικός μιλάει πολύ και οι μαθητές προσέχουν λίγο.
  • Δεν υφίστανται οργανωμένες διδακτικές διαδικασίες
  • Γίνονται πολλές παρατηρήσεις από τον εκπαιδευτικό στους μαθητές για κακή συμπεριφορά.
  • Ο εκπαιδευτικός δεν προλαμβάνει καταστάσεις.
  • Οι στόχοι είναι ασαφείς με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση.
  • Ο εκπαιδευτικός δεν κινείται στο χώρο της αίθουσας διδασκαλίας. Τις περισσότερες φορές κάθεται στην έδρα.
  • Γίνεται κατάχρηση των φύλλων εργασίας.
  • Οι τιμωρίες για ανεπιθύμητες συμπεριφορές δεν είναι πάντα αυτές που πρέπει. Η ποινή και η αυστηρότητά τους εξαρτώνται πολλές φορές από το άγχος και τη νευρικότητα του εκπαιδευτικού.
  • Ο εκπαιδευτικός φανερώνει στους μαθητές την απογοήτευσή του .
  • Δεν υπάρχουν ιδιαίτερες δραστηριότητες για τις μαθησιακές διαφορές που εμφανίζονται στην τάξη.
  • Όταν χρησιμοποιείται η τεχνολογία δε λειτουργεί ενισχυτικά
  • Υπάρχει μικρή θετική ενίσχυση.
  • Απουσιάζει ο ενθουσιασμός από τον εκπαιδευτικό.


 Πώς είναι η τάξη ενός αποτελεσματικού εκπαιδευτικού


  • Η τάξη είναι οργανωμένη. Τα πάντα είναι στη θέση τους
  •   Το μάθημα είναι   συναρπαστικό.
  •   Οι μαθητές μιλούν πολύ και ενεργούν καθοδηγούμενοι από ερωτήσεις του εκπαιδευτικού.
  •  Οι διαδικασίες είναι γνωστές σε όλους. Οι μαθητές γνωρίζουν ακριβώς τι αναμένεται από αυτούς.
  •   Δεν υπάρχουν πολλές παρατηρήσεις του εκπαιδευτικού προς τους μαθητές.
  •   Ο δάσκαλος προλαμβάνει καταστάσεις.
  •   Οι στόχοι μαθήματος είναι σε όλους σαφείς και μετρήσιμοι.
  •   Ο εκπαιδευτικός κινείται στην αίθουσα διδασκαλίας
  •   Ο εκπαιδευτικός δε χρησιμοποιεί πολλά φύλλα εργασίας. Το μάθημα γίνεται με     διαδραστικό τρόπο. Οι μαθητές ασχολούνται με δραστηριότητες που έχουν νόημα και ενδιαφέρον για αυτούς.
  •   Υπάρχει η ανάλογη τιμωρία για την κάθε ανεπιθύμητη συμπεριφορά, που όμως σπάνια εμφανίζεται.
  •   Ο εκπαιδευτικός δεν δείχνει την απογοήτευσή του στους μαθητές. Ακόμη και στην περίπτωση της ανάρμοστης συμπεριφοράς, το πρόβλημα αντιμετωπίζεται σοβαρά, αλλά ήρεμα. Ο δάσκαλος εμφανίζεται πάντα να έχει τον έλεγχο.
  •   Οι δραστηριότητες είναι ποικίλες για να καλύψoυν τις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών.
  •   Η τεχνολογία   χρησιμοποιείται, προσεκτικά, για να ενισχύσει τα μαθήματα και τη μάθηση.
  •   Υπάρχει συνεχής θετική ενίσχυση.
  •   Ο εκπαιδευτικός όχι μόνο δείχνει τον ενθουσιασμό του αλλά και τον μεταδίδει.

Το http://xenesglosses.eu/ και το www.fresheducation.gr έχει τα δικαιώματα μετάφρασης αυτού του άρθρου. Για την μερική αναπαραγωγή του άρθρου είναι απαραίτητο ενεργό link  που παραπέμπει στα παραπάνω sites.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ http://www.middleweb.com/16325/effective-teachers-classroom-looks-like/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου