Σελίδες

Σάββατο 9 Μαΐου 2015

6 μαμάδες μιλούν για τη Γιορτή της Μητέρας

από Έλενα Μπούλια | 11 Μαι 2012

Τι σημαίνει για μία μαμά η Γιορτή της Μητέρας; Ρωτήσαμε 6 φίλες του Mama365 τι σημαίνει γι' αυτές η Γιορτή της Μητέρας και πήραμε απάντηση από 5 μαμάδες και ένα παιδί!

Mάρθα, 29 ετών, μητέρα ενός γιου

Αγαπημένη οικογενειακή παράδοση
«Απ' όταν έκανα τον γιο μου, συμφωνήσαμε με τον σύζυγό μου ότι η Μέρα της Μητέρας θα είναι η δική μου μέρα. Πρωινό στο κρεβάτι, δωράκια από τους άντρες της ζωής μου, βόλτα και άραγμα χωρίς καμία ευθύνη και υποχρέωση. Είναι από τις πιο ωραίες οικογενειακές συνήθειες που έχουμε. Θα μπορούσε να είναι μια οποιαδήποτε μέρα και θα ήταν εξίσου όμορφα, αλλά το ότι συμπίπτει με τη μέρα της μητέρας, με κάνει να νιώθω ακόμα πιο ξεχωριστή. Ελπίζω μόνο να αντέξει στον χρόνο γιατί την έχουμε γιορτάσει μόνο 2 φορές!»

Ελίνα, 40 ετών, μητέρα δύο κοριτσιών

Η συγκεκριμένη γιορτή δεν σημαίνει απολύτως τίποτα«Όλες αυτές οι γιορτές… της μητέρας, του πατέρα, του Αγίου Βαλεντίνου κ.λπ. δεν είναι για εμένα τίποτα άλλο παρά επινοήσεις εμπόρων και τεχνάσματα αύξησης των τζίρων τους. Θα μπορούσαμε με την ίδια λογική να γιορτάζουμε την ημέρα της λερωμένης πάνας :p».

Ντορίνα, 45 ετών, μητέρα ενός γιου και μιας κόρης

Ευκαιρία για γιορτή«Οι περισσότερες γιορτές είναι όμορφες, γιατί είναι ευκαιρία για …γιορτή. Η γιορτή της Μητέρας είναι από τις αγαπημένες μου – τόσο όταν γιόρταζε η μητέρα μου, όσο και όταν γιορτάζω εγώ. Γιατί πράγματι η ιδιότητα της μάνας, όπως και της νοικοκυράς, περνάει ως δεδομένη και αυτονόητη και δεν "αμείβεται" όπως άλλες δραστηριότητες. Αξίζει λοιπόν μια φορά τον χρόνο τουλάχιστον να υπενθυμίζουμε στους εαυτούς μας και τους γύρω μας ότι το συγκεκριμένο πρόσωπο, η μητέρα, είναι κάτι εξαιρετικά ξεχωριστό και πραγματικά …σπέσιαλ.
Το αγαπημένο μου δώρο για την γιορτή της Μητέρας είναι τα λουλούδια. Είναι ένα δώρο που λατρεύω έτσι κι αλλιώς, αλλά επειδή η συγκεκριμένη γιορτή αφενός πέφτει την άνοιξη που είναι γεμάτη λουλούδια και αφετέρου τα δώρα που παίρνουμε προέρχονται από τα παιδιά μας τα οποία αυτόματα δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε οικονομικά, πιστεύω ότι είναι το καλύτερο δώρο».

Αγγελική, 65 ετών, μητέρα μίας κόρης

Δεν το θυμάμαι καν«Στην πραγματικότητα δεν έχει καμία ουσία η Γιορτή της Μητέρας, γι’αυτό και ποτέ δεν θυμάμαι πότε "πέφτει". Άλλωστε, όταν εγώ ήμουν παιδί δεν υπήρχε καν αυτή η γιορτή, οπότε δεν έχω συνηθίσει να συνδυάζω την ημέρα με κάποιο δώρο. Το γεγονός, όμως, ότι σχεδόν κάθε χρόνο η κόρη μου κάπως θα μου την θυμίσει, είτε φέρνοντάς μου λουλούδια είτε χαρίζοντάς μου αγκαλιές και φιλιά, πάντα με χαροποιεί. Βέβαια, δεν το κάνει μόνο στη Γιορτή της Μητέρας».

Βίκυ, 38 ετών, μητέρα δύο κοριτσιών

Κάθε μέρα γιορτή
«Μέσα στην καθημερινότητα οι μανούλες ξεχνάμε καμιά φορά να επινοήσουμε διάφορες χαρές που είναι απαραίτητες στο μεγάλωμα των παιδιών μας. Έτσι έρχεται η γιορτή για να σηματοδοτήσει μερικές χαρούμενες στιγμές... Μια τέτοια στιγμή ήταν όταν οι κόρες μου, ηλικίας 4 χρονών, έφτιαξαν μια κάρτα
σε σχήμα καρδιάς κι έγραψαν τη λέξη "Μαμά" μόνες τους!

Για μένα όμως ακόμη πιο όμορφο είναι όταν τις ξυπνάω το πρωί και μου χαμογελούν, ή όταν τρέχουν να με αγκαλιάσουν τη στιγμή που μπαίνω στιο σπίτι από το γραφείο! Η καθημερινότητά μας κρατάει τον ρυθμό του χρόνου κι είναι ωραία μόνο όταν η σχέση μαμά - παιδί δεν γίνεται καταναγκαστική!»

Βάλια, 36 ετών, μητέρα μίας κόρης

Ας μιλήσουν τα παιδιά
Η Βάλια μάς συστήνει την 8χρονη Αθηνά και την αφήνει να μιλήσει εκ μέρους της:
«Στη Γιορτή της Μητέρας δείχνω ότι αγαπάω τη μαμά μου. Η μαμά μου σημαίνει πολλά για μένα γιατί καθαρίζει το σπίτι, με βοηθάει με τα μαθήματα και πλένει τα πιάτα. Πάντα της παίρνουμε δώρο μαζί με τον μπαμπά. Νομίζω ότι δεν θα σταματήσω ποτέ να γιορτάζω τη Γιορτή της Μητέρας».
Για εσάς τι σημαίνει η Γιορτή της Μητέρας και ποιο είναι το πιο όμορφο δώρο που σας έχουν χαρίσει τα παιδιά σας;
- See more at: http://www.mama365.gr/1545/6-mamades-miloyn-gia-th-giorth-ths-mhteras.html#sthash.oLd7M36X.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου