Σελίδες

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Μπορείς! Το θέμα είναι… θέλεις;



Μπορείς! Το θέμα είναι… θέλεις;
Της Ηλέκτρας Αστέρη
Κι όλο θέλεις να ρίχνεις το φταίξιμο αλλού. Κι όλο λες πως κάποιος άλλος φταίει για ό,τι σου συμβαίνει. Κι όλο λες πως οι συγκυρίες σε έφεραν εδώ που είσαι. Και δεν βλέπεις πως ο μόνος «φταίχτης», είσαι εσύ. Ο μόνος που ορίζεις τη ζωή σου, είσαι εσύ. Ο μόνος που μπορεί να αλλάξει τα πράγματα στην ζωή σου, είσαι εσύ. Κανείς άλλος δεν έχει αυτή τη δύναμη. Μόνο αν του τη δώσεις.
Ένας από τους πιο αγαπημένους ανθρώπους μου σε τούτη τη ζωή, μου έλεγε πάντα από μικρή: «Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω». Και όσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο καταλαβαίνω πόση δύναμη μπορεί να έχει μια φράση, που στα παιδικά αυτιά μου φαινόταν απλώς μια ακόμη αδιάφορη διδαχή.
Όταν λες «δεν μπορώ», δεν αφήνεις κανένα περιθώριο βελτίωσης της κατάστασης. Αφήνεις τους άλλους ή τις καταστάσεις να σε εξουσιάζουν. Το να πιστεύεις πως είσαι ανίκανος να κάνεις κάτι -λέγοντας δεν μπορώ- είναι ο καλύτερος τρόπος για να πληγώσεις την αυτοπεποίθησή σου. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να παρατήσεις τα όνειρά σου και τον σκοπό για τον οποίο έχεις έρθει εδώ.
Μην πιστέψεις ποτέ πως δεν μπορείς. Η αλήθεια είναι πως απλώς δεν θέλεις,
Και αφού λοιπόν συμφωνούμε πως δεν θέλεις, βρες τι είναι αυτό που θέλεις!
Κυνήγα το! Αγάπα το! Πίστεψέ το και κάν΄το πραγματικότητα.
Δεν υπάρχει δεν μπορώ. Υπάρχει δεν θέλω. Και αυτή είναι η καλύτερη συμβουλή που μου έχουν δώσει ποτέ. Και σου την δίνω και εγώ με όλη μου την αγάπη. Βγες εκεί έξω και ανακάλυψε αυτό που θέλεις. Άπλωσε το χέρι σου και παρ΄το! Κάνε τον κόσμο καλύτερο και την ψυχή σου ισορροπημένη. Μπορείς. Αλλά το θέμα είναι… θέλεις;
http://enallaktikidrasi.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου