Martha-Daily-Life-115-2
Πρέπει να βιαστώ για να ετοιμαστώ για την δουλειά και να ετοιμάσω τα παιδιά για το σχολείο, να τους ετοιμάσω πρωινό και μεσημεριανό και να σκουπίζω ανά τρία λεπτά την συναχωμένη μύτη της μικρής μου κόρης. Και μαζί με όλα αυτά να βλέπουμε το σχολικό να φεύγει μόλις κατεβήκαμε κάτω με τον γιο μου. Όπως και να χει εμένα θα μου φανεί αστείο.
Ακόμη και αν έχουμε διακοπή ρεύματος το βράδυ και ο άντρας μου δεν έχει γυρίσει σπίτι από την δουλειά θα προσπαθήσω να το φτιάξω μόνη μου χωρίς να ουρλιάξω.
Ακόμη και αν έχω μια στοίβα πιάτων για πλύσιμο, και ταυτόχρονα βρίσκω στο πάτωμα κολλημένες πλαστελίνες που δεν φεύγουν με τίποτα, εγώ θα προσπαθήσω να απολαύσω το αίσθημα του να διατηρώ τα πράγματα καθαρά.
Θα προσπαθήσω να βρω κάτι θετικό ακόμη και αν ο γιος μου έρχεται στεναχωρημένος στο σπίτι γιατί δεν έπαιζε με κανέναν συμμαθητή του ή αν κόρη μου με αποκαλεί κακιά γιατί δεν την αφήνω να φάει μόνο σοκολάτα για μεσημεριανό.
Το ξέρω πως θα έρθουν στιγμές που θα ανησυχώ για την υγεία των γονιών μου και τον άσχημο κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μου. Όμως ταυτόχρονα θα προσπαθώ να βλέπω μόνο τα πλεονεκτήματα σε όλα αυτά.
Όταν θα ακούω μια μικρή φωνή μέσα μου να μου λέει πως πρέπει «να αρχίσω να γυμνάζομαι και να χάσω κιλά» θα λέω στον εαυτό μου: » Ησυχία τώρα θέλω να καμαρώσω τον γιο μου που παίζει ποδόσφαιρο.»
Άλλες φορές θα με ενοχλεί η φασαρία που κάνουν τα παιδιά μου, θα προσπαθήσω να κάνω μια παύση και θα τα κοιτάζω όσο παίζουν και θα παρατηρήσω πόσο αστεία είναι. Αν δεν αντέξω την φασαρία και το χάος του σπιτιού μου δεν θα βάλω τις φωνές αλλά θα πάω να ετοιμάσω βραδινό και θα στρώσω το τραπέζι σαν να υπάρχει απόλυτη ησυχία και ηρεμία.
Θα είμαι ήρεμη ακόμη και αν δεν ξέρω τι μου γίνεται. Εκείνη ακριβώς την στιγμή θα συνειδητοποιήσω πως δεν είμαι η μόνη που μου συμβαίνει αυτό.
Γιατί μετά από μια τόσο κουραστική ημέρα δεν θα με νοιάζει τι έκανα σωστό και λάθος αλλά θα φτιάξω ποπ- κόρν για τα παιδιά μου και θα φάω το αγαπημένο μου γλυκό και θα κάτσουμε όλοι μαζί στον καναπέ για να δούμε ταινία.
Γιατί σήμερα θα απολαύσω την ζωή μου…