Μεγάλη αύξηση παρατηρείται τατελευταία χρόνια σε παιδιά που παρουσιάζουν μικρές ή μεγαλύτερες μαθησιακέςδυσκολίες. Προβλήματα όπως: η δυσκολία συγκέντρωσης και προσοχής στο μάθημα καιη αδυναμία της σχολικής οργάνωσης του παιδιού, ταλαιπωρούν συχνά όλη τηνοικογένεια.
Μερικέςαπό τις συμπεριφορές του παιδιού με Μαθησιακές Δυσκολίες είναι :
Συχνά αποτυγχάνει νασυγκεντρώνει την προσοχή του, ή κάνει λάθηαπροσεξίας
φαίνεται να μην ακούει όταν του απευθύνεται ολόγος, λέγοντας «δεν πρόσεχα, σκεπτόμουν κάτι άλλο»
Συχνά δενολοκληρώνει εργασίες
Η προσοχή του διασπάται εύκολααπό εξωτερικά ερεθίσματα
Βρίσκειπροφάσεις για να βγει απότο δωμάτιο, έτσι ώστε να ξεφύγει και φυσικά να περπατήσει να κινηθεί, και ναεκτονωθεί
Συχνά δεν
ακολουθεί μέχρι τέλους τις οδηγίες και αποτυγχάνει ναδιεκπεραιώσει σχολικές εργασίες ή αλλά καθήκονταπου του ανατίθενται στην τάξη στο σπίτι
Συχνά χάνει τα πράγματα του
Δυσκολεύεται να οργανώσει δουλειές και δραστηριότητες
Συχνά ξεχνά καθημερινέςδραστηριότητες
Δεν γνωρίζει τις ημέρες τηςεβδομάδας, και κυρίως δεν ξέρει το πρόγραμμα της εβδομάδας του
Κινεί νευρικά τα. χέρια και ταπόδια ή στριφογυρίζει στη θέση του
Συχνά σηκώνεταιαπό τη θέση στην τάξη ή σε άλλεςπεριστάσεις, στις οποίες
αναμένεται να παραμείνει στοίδιο σημείο
Μιλά πολύ και ακατάπαυτα
Απαντά απερίσκεπτα προτού ολοκληρωθεί η ερώτηση
Συχνά δυσκολεύεται να περιμένει τη σειρά του
Συχνά διακόπτει ή ενοχλεί με την παρουσία του τους άλλους, παρεμβαίνοντας απρόσκλητα σε συζητήσεις και παιχνίδια
Η προέλευση των ΜαθησιακώνΔυσκολιών είναι Οργανική, Νευροβιολογική, ήκληρονομική,ενώ συμβάλλουν σημαντικά Γεννητικοί, Ψυχολογικοί και Κοινωνικοίπαράγοντες.Συχνά τα αίτια δεν είναι εύκολο να διερευνηθούν..
Είναι απαραίτητη «αξιολόγηση» με τον ειδικό κάποιου «κέντρου» και ίσως χρειαστεί να συμμετάσχει το παιδί σε ένα θεραπευτικό πρόγραμμα αντιμετώπισης έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί με αποτελεσματικότητα στις ανάγκες του.
Όλα τα ασφαλιστικά ταμεία στην Ελλάδα είναι συμβεβλημένα και καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των θεραπειών των παιδιών, της συμβουλευτικής γονέων και των συχνών επαναξιολογήσεων ώστε να επιβεβαιωθεί η πρόοδος και εξέλιξη στους τομείς δυσκολιών.
Μερικέςαπό τις συμπεριφορές του παιδιού με Μαθησιακές Δυσκολίες είναι :
Συχνά αποτυγχάνει νασυγκεντρώνει την προσοχή του, ή κάνει λάθηαπροσεξίας
φαίνεται να μην ακούει όταν του απευθύνεται ολόγος, λέγοντας «δεν πρόσεχα, σκεπτόμουν κάτι άλλο»
Συχνά δενολοκληρώνει εργασίες
Η προσοχή του διασπάται εύκολααπό εξωτερικά ερεθίσματα
Βρίσκειπροφάσεις για να βγει απότο δωμάτιο, έτσι ώστε να ξεφύγει και φυσικά να περπατήσει να κινηθεί, και ναεκτονωθεί
Συχνά δεν
ακολουθεί μέχρι τέλους τις οδηγίες και αποτυγχάνει ναδιεκπεραιώσει σχολικές εργασίες ή αλλά καθήκονταπου του ανατίθενται στην τάξη στο σπίτι
Συχνά χάνει τα πράγματα του
Δυσκολεύεται να οργανώσει δουλειές και δραστηριότητες
Συχνά ξεχνά καθημερινέςδραστηριότητες
Δεν γνωρίζει τις ημέρες τηςεβδομάδας, και κυρίως δεν ξέρει το πρόγραμμα της εβδομάδας του
Κινεί νευρικά τα. χέρια και ταπόδια ή στριφογυρίζει στη θέση του
Συχνά σηκώνεταιαπό τη θέση στην τάξη ή σε άλλεςπεριστάσεις, στις οποίες
αναμένεται να παραμείνει στοίδιο σημείο
Μιλά πολύ και ακατάπαυτα
Απαντά απερίσκεπτα προτού ολοκληρωθεί η ερώτηση
Συχνά δυσκολεύεται να περιμένει τη σειρά του
Συχνά διακόπτει ή ενοχλεί με την παρουσία του τους άλλους, παρεμβαίνοντας απρόσκλητα σε συζητήσεις και παιχνίδια
Η προέλευση των ΜαθησιακώνΔυσκολιών είναι Οργανική, Νευροβιολογική, ήκληρονομική,ενώ συμβάλλουν σημαντικά Γεννητικοί, Ψυχολογικοί και Κοινωνικοίπαράγοντες.Συχνά τα αίτια δεν είναι εύκολο να διερευνηθούν..
Είναι απαραίτητη «αξιολόγηση» με τον ειδικό κάποιου «κέντρου» και ίσως χρειαστεί να συμμετάσχει το παιδί σε ένα θεραπευτικό πρόγραμμα αντιμετώπισης έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί με αποτελεσματικότητα στις ανάγκες του.
Όλα τα ασφαλιστικά ταμεία στην Ελλάδα είναι συμβεβλημένα και καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των θεραπειών των παιδιών, της συμβουλευτικής γονέων και των συχνών επαναξιολογήσεων ώστε να επιβεβαιωθεί η πρόοδος και εξέλιξη στους τομείς δυσκολιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου