Σελίδες

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Δάσκαλε, ήρθα για να σε ακολουθήσω!

daskale-hrtha-na-se-akolouthhsv-ingolden.gr
-Δάσκαλε, ήρθα για να σε ακολουθήσω!
-Να με ακολουθήσεις, όχι, αυτό δεν το μπορείς. Δυο πόδια χωράει το μονοπάτι μου και είναι ήδη πιασμένο από τα δικά μου. Έχεις δικά σου πόδια και δική σου διαδρομή για να διαβείς. Μπορείς μόνο να δεις πως περπατάω για να κανονίσεις τη δική σου περπατησιά. Ο Δάσκαλος δεν ακολουθείται, απλά φωτίζει τις διαδρομές.

Να με πιστέψεις σε ότι σου πω, λάθος θα ήταν. Θα σου προσφέρω την αλήθεια μου και ίσως τα λόγια της να σε ξαφνιάσουν ευχάριστα. 
Θα πρέπει όμως να κρατήσεις τη συναισθηματική σου καθοδήγηση σε ότι ακούς. Ότι σε ευχαριστεί, άκου το. Είναι τμήμα της αλήθειας σου και σου ταιριάζει. Και εγώ εξάλλου, δοκιμάζω κάθε μέρα τη δική μου αλήθεια. Ο Δάσκαλος δεν δίνει την αλήθεια, απλά απομακρύνει το σκοτάδι ώστε αυτή να λάμψει.

Να γίνεις μαθητής μου, ολέθριο θα είναι. Από ακολούθους που αντιγράφουν έχουμε χορτάσει! Να με παρατηρείς, και αν δεις πάνω μου ένα τρόπο ζωής ο οποίος συμβαδίζει με τα λόγια μου και τον κατανοήσεις, κάνε τον βάση για το δικό σου τρόπο ζωής.
Ο Δάσκαλος δεν φτιάχνει άριστους μαθητές, απλά παραδίνει καινούργιους Δασκάλους.

Δημήτρης Νομικός – Συγγραφέας
Επιμέλεια – Επεξεργασία: Β. Βίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου