Σελίδες

Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Τα υπέροχα χαμόγελα της κόρης μου γύρω από τις δυσκολίες της

!!! ΦΩΤΟ


olivia1

Τα υπέροχα χαμόγελα της κόρης μου γύρω από τις δυσκολίες της !!!

Γιατί η ζωή της κόρης μου δεν περιστρέφεται γύρω από τις δυσκολίες της;;;  Δεν ξέρω κάποιον που να απολαμβάνει τόσο έντονα το ψάρεμα όσο η κόρη μου, η Ολίβια. Δείτε, αυτή η εικόνα δεν κάνει την καρδιά σας να χαμογελάει;
Οτιδήποτε επιχειρεί η Ολίβια ή σε οτιδήποτε συμμετέχει, της προσφέρει υπέροχα χαμόγελα όπως αυτό. Είτε όταν ζωγραφίζει με τα δάχτυλα είτε όταν κατεβαίνει στην τσουλίθρα στην παιδική χαρά χωρίς να κρατιέται, απολαμβάνει κάθε όμορφη στιγμή της ζωής. Είμαι ευγνώμων για κάθε ανάμνηση που δημιουργούμε με την Ολίβια.
Θυμάμαι πως σχεδόν την χάσαμε και πως προσευχόμασταν στο Θεό και σε όποια άλλη μεγάλη δύναμη υπάρχει για να μείνει μαζί μας.
olivia3
Είμαι ευγνώμων για αυτό το υπέροχα γλυκό και χαρούμενο παιδί. Ένα κοριτσάκι με ταλέντο στο χαμόγελο και μεταδοτική δύναμη. Ένα παιδί που έχει γίνει δασκάλα, διδάσκοντάς μας να μην χάνουμε την ελπίδα μας, να αναγνωρίζουμε τις ικανότητες κάθε ανθρώπου και πως το να ζεις «έξω από τις γραμμές» είναι ένας μοναδικός τρόπος να ζεις.
Όταν θυμάμαι τους γιατρούς που μας είπαν να είμαστε προετοιμασμένοι για τα αναπτυξιακά ορόσημα που ίσως δεν φτάσει ποτέ καθώς και για την οδύνη που θα ακολουθήσει, δεν μπορώ παρά να αναρρωτιέμαι το γιατί είπαν κάτι τέτοιο γενικά. Εντάξει, κατανοώ πως πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για τα χειρότερα αλλά αυτό δεν ήταν ούτε θα γίνει ποτέ το χειρότερο!
olivia2
Οι ζωές μας είναι πλουσιότερες και πιο χαρούμενες κάθε μέρα επειδή η Ολίβια είναι η κόρη μας. Γιορτάζω για αυτό το δώρο. Νοιώθω ολοκληρωτικά και μέσα από την καρδιά μου πως είμαστε ευλογημένοι!

wpid-img
Ρόμπιν  ΠΗΓΉ ΦΏΤΟ 1robinblog.wordpress.com
Μετάφραση: Έφη Ματαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου