Σελίδες

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Εκπαιδευτική Παρέμβαση σε παιδιά με διαταραχή συμπεριφοράς.

Εκπαιδευτική Παρέμβαση σε παιδιά με διαταραχή συμπεριφοράς.


Η αρχή για μία αποτελεσματική εκπαιδευτική παρέμβαση σε μαθητές που αντιμετωπίζουν διαταραχές της συμπεριφοράς είναι η ενημέρωση του διδακτικού και διοικητικού προσωπικού του σχολείου. Επιπρόσθετα, είναι πολύ σημαντικό για το μαθητή να κατανοήσει ότι υπάρχει σεβασμός από την πλευρά του εκπαιδευτικού. Ο τελευταίος πρέπει να μεριμνά για τη δική του συμπεριφορά την οποία οφείλει να θέτει υπό έλεγχο κάθε φορά που βρίσκεται απέναντι στο μαθητή με πρόβλημα συμπεριφοράς. Επίσης, είναι σημαντικό να αφομοιώσει ο εκπαιδευτικός την συμπεριφορά προς το μαθητή που είναι αποδεκτή και επιθυμητή από εκείνον. Μπορεί, ακόμα, να περιορίσει τους κινδύνους που μπορεί να υπάρχουν στη σχολική τάξη ή στο ευρύτερο περιβάλλον του σχολείου. Κύριος άξονας της παρέμβασης είναι η διδασκαλία της επιθυμητής συμπεριφοράς στο μαθητή τονίζοντας τα θετικά στοιχεία που παρουσιάζει ο μαθητής, τις δυνάμεις και όχι τις αδυναμίες του. Επίκουρικά, είναι σημαντικό να υποστηριχτεί ο μαθητής ώστε να εκφράσει ελεύθερα τα συναισθήματά του και να τα κατανοήσει. Τέλος, έχει αποδειχτεί αποτελεσματική μέθοδος, στα πλαίσια της παρέμβασης, η συζήτηση με το μαθητή για τις πραγματικές συνέπειες των συμπεριφορών του και η ενθάρρυνσή του να επιλέγει τη λογική προτού ενεργήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου