Σελίδες

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

«Μην με πλησιάζετε για να μην φάω πάλι ξύλο όπως χθες.»

Μητέρα έστειλε το παιδί της σχολείο μελανιασμένο και με μπλούζα που έγραφε: «Μην με πλησιάζετε για να μην φάω πάλι ξύλο όπως χθες το βράδυ».

Florida mother sends badly bruised child to school wearing T-shirt proclaiming ‘good woopin’
Η «μάνα» συνελήφθη.
«Έδερνε το παιδί με μια ζώνη η οποία είχε
μεταλλικό αξεσουάρ πάνω της»
Ήταν ένα συνηθισμένο πρωινό σε ένα σχολείο της Φλόριντα, μέχρι που μια μαθήτρια έφτασε έχοντας μώλωπες σε όλο της το κορμί. Αλλά αυτό που πρόδωσε την κόλαση που ζούσε, ήταν η μπλούζα που φορούσε.
Το μήνυμα είχε γράψει η μητέρα της μαθήτριας σε μια προσπάθεια να την τιμωρήσει για τους κακούς βαθμούς της, μέσα από τη διαπόμπευσή της σε όλο το σχολείο.
Εγραφε: «Έχω πάρει κακό βαθμό σε όλα τα μαθήματα. Δεν μου επιτρέπεται να έχω φίλους. Ετσι μείνετε μακριά μου για να μην φάω ξανά ξύλο όπως χθες το βράδυ».
Δείτε αναλυτικά τη μπλούζα και το μήνυμα:
Το μπροστινό μέρος της μπλούζας:
«Το όνομά μου είναι ... . Εχω πάρει F σε όλα τα μαθήματα. Δεν μου επιτρέπεται να έχω φίλο (boyfriend). Μην με ενοχλήσετε για να μην φάω και πάλι ξύλο όπως χθες το βράδυ. Επίσης, δεν μπορώ να έχω φίλους μέχρι όλα τα F μου γίνουν από C και πάνω».
Το πίσω μέρος της μπλούζας:
«Έτσι, εκτός και αν μπορείτε να με βοηθήσετε με αυτό τον στόχο... κάντε πίσω!!!
Πλέον δεν μου επιτρέπεται να τρώω τηγανιτές πατάτες και να είμαι μια κοινωνική πεταλούδα, επειδή τώρα ξέρω γιατί οι γονείς μου με στέλνουν σχολείο. Τώρα γνωρίζω τη ΣΗΜΑΣΙΑ της εκπαίδευσης μου. Θα μάθω. Θα ακούω τους δασκάλους μου και θα τους σέβομαι, ανά πάσα στιγμή. Θα κάνω όλα αυτά επειδή είμαι μια αποτυχημένη ..... εξαιτίας της κοινωνικής μου ζωής. Θέλετε να είστε φίλοι μου :) Βοήθησέ με, με το να μην γίνετε!!!».

Η μητέρα της συνελήφθει
Αυτή η επιχείρηση δημόσιας διαπόμπευσης της ανήλικης μαθήτριας οδήγησε στη σύλληψη της 31χρονης μητέρα της Μέλανι Τζόις Αλεξάντερ, με τις κατηγορίες κακοποίησης ανηλίκου.
«Εδερνε το παιδί με μια ζώνη η οποία είχε μεταλλικό αξεσουάρ πάνω της» είπε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο ξυλοδαρμός είχε αφήσει σημάδια και μώλωπες στον λαιμό του παιδιού, τα χέρια και την πλάτη του.
Αφού το ντροπιασμένο και κακοποιημένο παιδί έφτασε στο σχολείο με τα σημάδια στο σώμα του και φορώντας τη μπλούζα, οι υπεύθυνοι του έδωσαν να φορέσει κάτι άλλο για να μην αισθάνεται άσχημα, σύμφωνα με την αστυνομία.
«Τα τραύματα του παιδιού ήταν αρκετά σοβαρά. Το να θέλετε να παίρνει καλούς βαθμούς το παιδί σας είναι λογικό, αλλά η φυσική βία δεν είναι ο τρόπος να πετύχετε αυτό τον στόχο» είπε ο αξιωματικός της αστυνομίας. «Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να διαπαιδαγωγήσετε τα παιδιά σας».
Οι αστυνομικοί είπαν ότι έχουν αντιμετωπίσει πολλές περιπτώσεις κακοποίησης παιδιών, αλλά η συγκεκριμένη ήταν ιδιαίτερα προβληματική.
H αστυνομία δεν έχει δώσει καμία πληροφορία για την ηλικία του παιδιού.

thetoc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου