Σελίδες

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

«Μην κρίνετε μια μαμά από μια στιγμή…»

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ  ΤΗΝ 
Tired-Mom31

Αν έρθεις στο σπίτι μου στις 7 το απόγευμα μπορεί να νομίζεις πως είμαι απαίσια μαμά.

Μπορεί να με δεις να κυκλοφορώ στο σπίτι και να μην κάνω τίποτα ενώ η δίχρονη κόρη μου με ακολουθεί ουρλιάζοντας. Μπορεί να νομίζεις πως είμαι μια αδιάφορη μάνα που αγνοεί το παιδί της που κλαίει αβοήθητο ενώ εκείνο  απλά χρειάζεται την προσοχή μου.

Αν ερχόσουν λίγο νωρίτερα μπορεί να έβλεπες τον γιο να πετάει το χώμα από τις γλάστρες στο μπαλκόνι και την κόρη μου να τρώει γαριδάκια ενώ βλέπει καρτούν  στο κινητό μου.

Και εγώ τι έκανα;

Εγώ έπινα καφέ και έφτιαχνα κέικ σοκολάτας.

Ποιος τα κάνει αυτά;  Ποιος αφήνει τα παιδιά του να τρώνε χαζομάρες και να βλέπουν καρτούν από το κινητό και να παίζουν στο μπαλκόνι με χώματα; Ποια μάνα τα κάνει αυτά και κάθεται και πίνει καφέ το απόγευμα;

Οι κακοί γονείς, αυτοί τα κάνουν. Έτσι δεν είναι;

Λάθος.

Ορίστε ποια επεισόδια έχασες πριν έρθεις σπίτι μου…

2 ώρες πριν  είπα στην κόρη μου πως είναι ώρα φαγητού και πως πρέπει αυτά τα πολύ νόστιμα φασολάκια που ετοίμασα. Εκείνη ενώ πεινούσε μου απάντησε όχι. Μετά της έφτιαξα ένα τόστ με γαλοπούλα και σαλάτα και της είπα να φάει και είπε πάλι όχι. Της ζέστανα κάτι τυροπιτάκια και πάλι μου είπε όχι. Την ρωτάω τι θέλει να φάει από το ψυγείο και μου είπε πως θέλει χάμπουργκερ. Φυσικά δεν είχαμε και προσπάθησα να την πείσω να φάει άλλα πράγματα αλλά τίποτα.

Όση ώρα προσπαθούσα να την πείσω ο γιος μου ούρλιαζε πως βαρέθηκε και πως θέλει να βγούμε βόλτα για παιχνίδι. Του είπα να κάνει λίγη υπομονή και να διαβάσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα και  πως θα πάμε σε λίγο.Μου είπε πως δεν θέλει. Του είπα να ζωγραφίσει κάτι πάλι μου είπε όχι.Του είπα να ακούσει λίγη μουσική πάλι. Φτιάξε lego, Όχι, Όχι, Όχιιιιι!

Τι θες να κάνουμε αγόρι μου μέχρι να φύγουμε; Να παίξω στο μπαλκόνι.

Τι θες κορίτσι μου να φας; Γαριδάκια και να δω καρτούν στο κινητό.

Εντάξει αλλά μόλις πω τέλος θα σταματήσουμε και θα φύγουμε. Εντάξει; Εντάξει.

Εκείνη την στιγμή έβαλα έναν καφέ και έφτιαξα ένα κεικ σοκολάτας γιατί περίμενα επισκέψεις.

Αυτή τα επεισόδια έχασες πριν με δεις να κάθομαι να πίνω καφέ και γύρω να  υπάρχει ένα χάος. Για αυτό μην κρίνεις μια μαμά από μια στιγμή γιατί δεν ξέρεις τι έχει συμβεί πιο πριν. Αν σε δω να πίνεις καφέ ενώ γίνεται χαμός στο σπίτι σου πίστεψέ με δεν θα σε κρίνω…

babyradio.gr- Αννα Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου