Σελίδες

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

«Σε ευχαριστώ που είσαι το παιδί μου και εγώ είμαι η μαμά σου…»

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ  ΤΗΝ 
thakkyou
Θέλω να πω ευχαριστώ στα παιδιά μου που με βοήθησαν να γίνω ο άνθρωπος που είμαι σήμερα. Μπορεί σαν μαμάδες να νομίζουμε ότι εμείς θέτουμε τα όρια, εμείς τα κατευθύνουμε και εμείς είμαστε τα σωστά πρότυπα για τα παιδιά μας.Όμως εμένα τα μεγαλύτερα πρότυπα της ζωής μου είναι τα παιδιά μου.
Είμαι τόσο ευγνώμων για την σχέση που έχουμε.Κλαίμε και γελάμε μαζί και άλλες φορές συμφωνούμε ή διαφωνούμε όποτε χρειάζεται.Ξέρετε ότι σας αγαπώ αλλά ξέρω ότι και εσείς με αγαπάτε όπως είμαι: Με τις γκρίνιες μου, με τις παραξενιές μου , με τος φωνές μου αλλά και με τα παράπονά μου.Που ξέρετε ότι δεν είμαι μια τυπική μαμά και πολλές φορές κάνω του κεφαλιού μου.
Σας ευχαριστώ που με ενθαρρύνετε να συνεχίσω να είμαι καλή μαμά και με εμπνέετε να συνεχίσω να ακολουθώ την καρδιά μου σε ότι και να κάνω.
Είστε η δύναμή μου στις αδυναμίες μου και ελπίζω να είναι και εγώ η δική σας δύναμη όταν με χρειάζεστε. Είμαι περήφανη για εσάς που από πολύ μικρά μάθατε να μοιράζεστε τα πράγματά σας αλλά και να λέτε αυτό που νιώθετε. Προσπαθώ να σας διδάξω πολλά πράγματα αλλά έμαθα και εγώ πολλά πράγματα από εσάς.Θέλω να είστε ευτυχισμένα γιατί αν είστε χαρούμενα είμαι και εγώ ευτυχισμένη.
Είμαι εδώ για εσάς και θα είμαι πάντα εδώ όποτε με χρειάζεστε.Σας ευχαριστώ που είμαι η μαμά σας και που είστε τα παιδιά μου.
Ευχαριστώ….
babyradio.gr-Γκαλίτσιου Μαριάννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου