DSC_5486
Είμαι μαμά και είμαι τόσο κουρασμένη.
Είμαι τόσο κουρασμένη που αντί για οδοντόκρεμα έβαλα κρέμα σώματος στην οδοντόβουρτσα μου.
Είμαι τόσο κουρασμένη γιατί το παιδάκι μου αρρώστησε και κοιμήθηκα μόνο δυο ώρες γιατί ξυπνούσε συνέχεια από τον πυρετό.
Είμαι τόσο κουρασμένη που έβαλα ανάποδα την μπλούζα μου και το συνειδητοποίησα αφού γύρισα σπίτι από την δουλειά.
Είμαι τόσο κουρασμένη που έβαλα χυμό στον καφέ μου και δεν μου φάνηκε περίεργη η γεύση.
Είμαι τόσο κουρασμένη που ξεχνάω με ποιον μιλούσα στο τηλέφωνο και δεν έκανα καν τον κόπο να κοιτάξω τις κλήσεις μου για να δω ποιος ήταν.
Είμαι τόσο κουρασμένη που δεν θυμάμαι ποτέ ήταν η μέρα που κοιμήθηκα χωρίς να ξυπνήσωτο βράδυ.Πρέπει να ήταν πριν έξι μήνες ή και παραπάνω.
Είμαι τόσο κουρασμένη γιατί έχω ψάξει τουλάχιστον 100 φορές για άρθρα στο ίντερνετ σχετικά με συμβουλές ύπνου για μωρά.
Είμαι τόσο κουρασμένη που κάνω τουλάχιστον ένα τέταρτο να παρκάρω το αυτοκίνητο σε μια ευθεία και πάλι είναι στραβά παρκαρισμένο.
Είμαι τόσο κουρασμένη που δεν μιλάω αλλά κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου ακόμη και όταν μιλάω στο τηλέφωνο.
Είμαι τόσο κουρασμένη που δεν βάζω φαγητό σε πιάτο αλλά τρώω από την κατσαρόλα.
Είμαι τοσο κουρασμένη αλλά μόλις βλέπω το παιδί μου να χαμογελά τα ξεχνάω όλα και ξαναρχίζω απο την αρχή…
babyradio.gr-Γκαλίτσιου Μαριάννα