Σελίδες

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Όχι παιδί μου, δεν έτρωγα fast food όταν ήμουν παιδί. Έτρωγα σε ένα μέρος που το λέγαμε «στο σπίτι»!!

Η αλήθεια είναι πως τα fast foods είναι μέρος της ζωής μας και είναι ελάχιστοι αυτοί που αρνούνται ακόμη και να τα αγγίξουν. Λίγο ο περιορισμένος χρόνος που έχουμε στην καθημερινότητά μας, λίγο το ό,τι είναι νόστιμα τα άτιμα, πέφτουμε στην παγίδα τους σχεδόν σε καθημερινή βάση.


A Hilarious Dad Explains Why He Didn’t Eat Fast Food As A Kid
Σίγουρα υπάρχουν εκατομμύρια νόστιμες και υγιεινές συνταγές εκεί έξω, δεν υπάρχει όμως ο απαραίτητος χρόνος για να τις φτιάξουμε. Έτσι καταλήγουμε ξανά στο γρήγορο φαγητό.
Όμως δεν είναι μόνο το φαγητό που είναι γρήγορο στις μέρες μας. Η επικοινωνία, η τεχνολογία, φαίνεται πως όλα τρέχουν με ταχύτητα φωτός στο μοντέρνο κόσμο μας.

Αυτός είναι κι ο λόγος που λατρέψαμε την παρακάτω ιστορία. Γιατί εκτός από αστεία, είναι εντέλει και σοκαριστικά αληθινή.
Όταν, λοιπόν, ένας γιος ρώτησε τον πατέρα του για το fast food της εποχής του, αυτός του έδωσε την τέλεια απάντηση.
Διαβάστε την απάντηση παρακάτω και περιμένουμε τα σχόλια σας για αυτήν την αστεία και νοσταλγική ιστορία.
Παρακαλούμε κοινοποιήστε την!

«Να σε ρωτήσω μπαμπά,» ένα από τα παιδιά μου ρώτησε τις προάλλες, «Ποιο ήταν το αγαπημένο σου γρήγορο φαγητό όταν ήσουν μικρός;»
«Δεν υπήρχαν γρήγορα φαγητά όταν ήμουν μικρός,» τον ενημέρωσα. «Όλα τα φαγητά ήταν αργά.»
«Έλα τώρα, σοβαρά. Που έτρωγες;»
«Υπήρχε ένα μέρος που ονομαζόταν ‘στο σπίτι’,» του εξήγησα.

«Η γιαγιά σου μαγείρευε κάθε μέρα και όταν ο παππούς γύριζε σπίτι από τη δουλειά, καθόμασταν όλοι μαζί στην τραπεζαρία. Και αν δεν μου άρεσε αυτό που είχε στο πιάτο μου, έπρεπε να καθίσω εκεί μέχρι να μου αρέσει.»
Στο σημείο αυτό, το παιδί γέλασε τόσο δυνατά που τρόμαξα μήπως πάθει κάτι και έτσι δεν του είπα για το σημείο που έπρεπε να ζητήσω άδεια για να σηκωθώ από το τραπέζι.

Όμως αυτά είναι κάποια από τα πράγματα που θα του έλεγα για την παιδική μου ηλικία αν ήμουν σίγουρος πως θα μπορούσε να τα διαχειριστεί…
...................

η συνέχεια εδώ tilestwra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου