Σελίδες

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

To 2017 ήρθε και κανένα σύμπαν δε θα συνομωτήσει για να τα καταφέρουμε

To 2017 ήρθε και κανένα σύμπαν δε θα συνομωτήσει για να τα καταφέρουμε


 «Όταν θέλεις κάτι, όλο το σύμπαν συνομωτεί για να τα καταφέρεις», είπε στον περίφημο ‘Αλχημιστή’ του ο Paulo Coelho. Και κάνοντας τον απολογισμό της χρονιάς που μας πέρασε συνειδητοποίησα για άλλη μια φορά την αυταπάτη της συγκεκριμένης φράσης και πόσο εύκολα ταίριαξε με τη νοοτροπία μας και την ανάγκη να πάρει κάποιος άλλος την ευθύνη για τις επιλογές μας. Γιατί πραγματικά είναι ελκυστικό τα πράγματα “να γίνονται” με έναν μαγικό τρόπο ή να “μην γίνονται” από ατυχία.

Η πραγματική ενηλικίωση όμως είναι όταν αναλαμβάνουμε την ευθύνη του εαυτού μας. Την ευθύνη να νιώσουμε ικανοποιημένοι στην καθημερινότητα. Να μας προσέχουμε και να μας φροντίζουμε. Να συναναστρεφόμαστε αρμονικά με τους άλλους. Αυτή την ευθύνη πολλές φορές την ξεχνάμε ή την αφήνουμε στα χέρια άλλων. Εμένα το 2016 μου έμαθε να μην την αφήνω να κυλάει. Μου έμαθε ως άνθρωπος και ως ψυχοθεραπευτής την αξία της προσπάθειας προκειμένου να δημιουργήσουμε μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Και αυτό δεν έρχεται εύκολα. Η προσπάθεια αυτή χρειάζεται κόπο, πόνο, συγκρούσεις, χαρά, ικανοποίηση, ενθουσιασμό. Γιατί αυτή ακριβώς είναι η ζωή. Και το σύμπαν δεν πρόκειται να βάλει το χεράκι του σε αυτό.

17 λόγοι για τους οποίους η προσπάθεια είναι αυτή που θα μου προσφέρει περισσότερα από το σύμπαν

  1. Ό,τι πετύχω θα το απολαύσω περισσότερο, γιατί θα κοπιάσω γι’αυτό.
  2. Θα μάθω καλύτερα από τα λάθη μου, επειδή θα ξέρω πώς έγιναν.
  3. Η προσπάθεια θα με κάνει καλύτερο άνθρωπο και ψυχοθεραπευτή.
  4. Θα χαρώ τα όνειρα που θα κάνω, ακόμα κι όσα μείνουν απραγματοποίητα.
  5. Ο πήχυς θα ανεβαίνει κάθε μέρα περισσότερο όσο προσπαθώ και πετυχαίνω, βάζοντας νέους και υψηλότερους στόχους.
  6. Θα νιώθω ενθουσιασμό και ενεργητικότητα για να αδράξω τις ευκαιρίες, χωρίς να γίνομαι αδρανής και αναβλητικός.
  7. Θα αναγνωρίζω τις επιτυχίες μου ευκολότερα και θα χτίσω την αυτοεκτίμησή μου.
  8. Θα είμαι περήφανος για μένα και για όσα θα προσπαθήσω.
  9. Θα γίνω περισσότερο αυτόνομος και υπεύθυνος.
  10. Θα μάθω τις δυνατότητές μου και θα ενισχύσω την αυτοπεποίθησή μου.
  11. Θα κάνω σημαντικά για μένα ακόμα και όσα μοιάζουν “μικρά” στα μάτια των άλλων.
  12. Οι συγκρούσεις που θα εμπλακώ θα μου διδάξουν την αξία της διεκδίκησης και των ορίων.
  13. Θα νιώσω αξιοπρεπής, ακόμα κι όταν θα αποτύχω.
  14. Η οικογένειά μου θα είναι περήφανη για μένα.
  15. Θα είμαι ουσιαστικά εκεί, μαζί με τους πελάτες μου, στην προσπάθειά τους να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη.
  16. Ίσως εμπνεύσω και άλλους ανθρώπους να προσπαθήσουν περισσότερο.
  17. Πρέπει να προσπαθήσω, γιατί η αλήθεια είναι πως είναι ο μοναδικός τρόπος για να κυνηγήσω τα όνειρά μου!
Εσείς, θα προσπαθήσετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου