Ξεπέρασαν την τηλεόραση ως μέσο ενημέρωσης
Τα σκήπτρα της ενημέρωσης κατέχουν τα social media στους νέους, με τη συντριπτική πλειοψηφία να δηλώνει ότι τα προτιμά από τα υπόλοιπα ΜΜΕ!
Σύμφωνα με την έρευνα «Digital Democracy Survey» της Deloitte, που έγινε στις ΗΠΑ, οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι η πρώτη επιλογή της γενιάς των Millenials, όσων δηλαδή γεννήθηκαν από τα μέσα του 1980 και έως το 2001.
Όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω γράφημα, τη χρονιά που μας πέρασε, τα άτομα από 16 έως 32 ετών προτίμησαν για την ενημέρωσή τους τα social media και όχι την τηλεόραση, από την οποία φαίνεται πως ενημερώνεται κατά κόρον η προηγούμενη γενιά, όσοι δηλαδή είναι μεταξύ 33 και 49 ετών.
Μάλιστα, τα social media χρησιμοποιούνται ως πηγή ενημέρωσης από τις ηλικίες 19 - 25 σε ποσοστό 37%, ενώ ακολουθούν οι ηλικίες 14 – 18 και 26 – 32, με 34% και 29%, αντίστοιχα.
Σημειώνουμε πως διάφορες μελέτες που έγιναν τα τελευταία χρόνια έχουν δείξει ότι οι Millennials, η γενιά που μεγαλώνει με την ανεργία και την οικονομική κρίση στους ώμους της, είναι άτομα απολίτικα, περισσότερο υλιστές και περισσότερο εγωκεντρικοί. Ενδιαφέρονται πιο πολύ για την φήμη τους και την εικόνα τους και λιγότερο για την κοινότητά τους και την εσωτερικότητά τους, ενώ λατρεύουν την τεχνολογία σε σημείο που… δεν αντέχουν μακριά της.
- See more at: http://www.akappatou.gr/Τα σκήπτρα της ενημέρωσης κατέχουν τα social media στους νέους, με τη συντριπτική πλειοψηφία να δηλώνει ότι τα προτιμά από τα υπόλοιπα ΜΜΕ!
Σύμφωνα με την έρευνα «Digital Democracy Survey» της Deloitte, που έγινε στις ΗΠΑ, οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι η πρώτη επιλογή της γενιάς των Millenials, όσων δηλαδή γεννήθηκαν από τα μέσα του 1980 και έως το 2001.
Όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω γράφημα, τη χρονιά που μας πέρασε, τα άτομα από 16 έως 32 ετών προτίμησαν για την ενημέρωσή τους τα social media και όχι την τηλεόραση, από την οποία φαίνεται πως ενημερώνεται κατά κόρον η προηγούμενη γενιά, όσοι δηλαδή είναι μεταξύ 33 και 49 ετών.
Μάλιστα, τα social media χρησιμοποιούνται ως πηγή ενημέρωσης από τις ηλικίες 19 - 25 σε ποσοστό 37%, ενώ ακολουθούν οι ηλικίες 14 – 18 και 26 – 32, με 34% και 29%, αντίστοιχα.
Σημειώνουμε πως διάφορες μελέτες που έγιναν τα τελευταία χρόνια έχουν δείξει ότι οι Millennials, η γενιά που μεγαλώνει με την ανεργία και την οικονομική κρίση στους ώμους της, είναι άτομα απολίτικα, περισσότερο υλιστές και περισσότερο εγωκεντρικοί. Ενδιαφέρονται πιο πολύ για την φήμη τους και την εικόνα τους και λιγότερο για την κοινότητά τους και την εσωτερικότητά τους, ενώ λατρεύουν την τεχνολογία σε σημείο που… δεν αντέχουν μακριά της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου