28 Ιανουαρίου, 2014
-Το να είσαι δάσκαλος σημαίνει ότι … αποδέχεσαι να είσαι δάσκαλος.
– Ότι έχεις τα προσόντα να είσαι δάσκαλος.
– Ότι γνωρίζεις ποια είναι αυτά τα προσόντα.
– Ότι αενάως πρέπει να τα βελτιώνεις.
– Ότι έχεις τα προσόντα να είσαι δάσκαλος.
– Ότι γνωρίζεις ποια είναι αυτά τα προσόντα.
– Ότι αενάως πρέπει να τα βελτιώνεις.
Τα χρήματα δεν είναι ο πρωταρχικός σκοπός
Σε μία χρονική περίοδο ανείπωτης οικονομικής κρίσης και πόνου, ο δάσκαλος παραμένει Δάσκαλος και ʺκάνει τη διαφορά.ʺ
Συνειδητοποιεί τον αναβαθμισμένο ρόλο του, αυτόν του δασκάλου και αυτόν του κοινωνικού λειτουργού, και στέκεται δίπλα στον μαθητή του, ειδικά στον μαθητή που αναζητά κάποιο στήριγμα.
Ο δάσκαλος είναι το καταφύγιο, η στέγη προστασίας του παιδιού που βιώνει μια τραγωδία. Είναι το απαλό χέρι που θα σκουπίσει τα δάκρια του πόνου, της θλίψης και της απόγνωσης.
Ο δάσκαλος είναι η μεγάλη αγκαλιά στον κόσμο του παιδιού που, πλέον, έχει γίνει άκαρδος.
Σε μία χρονική περίοδο ανείπωτης οικονομικής κρίσης και πόνου, ο δάσκαλος παραμένει Δάσκαλος και ʺκάνει τη διαφορά.ʺ
Συνειδητοποιεί τον αναβαθμισμένο ρόλο του, αυτόν του δασκάλου και αυτόν του κοινωνικού λειτουργού, και στέκεται δίπλα στον μαθητή του, ειδικά στον μαθητή που αναζητά κάποιο στήριγμα.
Ο δάσκαλος είναι το καταφύγιο, η στέγη προστασίας του παιδιού που βιώνει μια τραγωδία. Είναι το απαλό χέρι που θα σκουπίσει τα δάκρια του πόνου, της θλίψης και της απόγνωσης.
Ο δάσκαλος είναι η μεγάλη αγκαλιά στον κόσμο του παιδιού που, πλέον, έχει γίνει άκαρδος.
Τα παιδιά είναι το παν
Τα παιδιά έχουν μία μόνον όψη, την όψη της ευλογίας. Την όψη της αθωότητας.
Τα παιδιά έχουν μία μόνο διάθεση. Την παιγνιώδη διάθεση. Τη διάθεση της χαράς.
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του παιδιού. Του κάθε παιδιού.
Ο Δάσκαλος τα γνωρίζει και συντάσσεται με αυτά. Ανακαλύπτει το παιδί που κρύβει μέσα του και το ελευθερώνει. Ελευθερώνεται και ο ίδιος. Γίνεται ένα από αυτά τα παιδιά. Εντάσσεται στο ʺπανʺ, στο παν που είναι τα παιδιά.
Τα παιδιά έχουν μία μόνον όψη, την όψη της ευλογίας. Την όψη της αθωότητας.
Τα παιδιά έχουν μία μόνο διάθεση. Την παιγνιώδη διάθεση. Τη διάθεση της χαράς.
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του παιδιού. Του κάθε παιδιού.
Ο Δάσκαλος τα γνωρίζει και συντάσσεται με αυτά. Ανακαλύπτει το παιδί που κρύβει μέσα του και το ελευθερώνει. Ελευθερώνεται και ο ίδιος. Γίνεται ένα από αυτά τα παιδιά. Εντάσσεται στο ʺπανʺ, στο παν που είναι τα παιδιά.
Ο Δάσκαλος δεν είναι υποκατάστατο
Ο Δάσκαλος δεν μοιάζει με δάσκαλο, είναι Δάσκαλος.
Είναι μεταδότης γνώσεων και συναισθημάτων.
Είναι πραγματική εμπειρία για τον μαθητή του.
Επικοινωνεί με τον μαθητή του.
Διανοίγει τους ορίζοντές του.
Είναι όργανο αφύπνισης και χαράς.
Κατέχει σταθερό σύστημα αξιών.
Είναι αληθινός.
Δεν είναι υποκατάστατο.
Ο Δάσκαλος δεν μοιάζει με δάσκαλο, είναι Δάσκαλος.
Είναι μεταδότης γνώσεων και συναισθημάτων.
Είναι πραγματική εμπειρία για τον μαθητή του.
Επικοινωνεί με τον μαθητή του.
Διανοίγει τους ορίζοντές του.
Είναι όργανο αφύπνισης και χαράς.
Κατέχει σταθερό σύστημα αξιών.
Είναι αληθινός.
Δεν είναι υποκατάστατο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου